Med fjernsupport giver du SN-Service tilladelse til at overtage din computer. SN-service kan således rette fejl, installere programmer og meget andet. SN-Service kan se din skærm og kan styre din mus og dit tastatur. Du skal hver gang give tilladelse til support. Det er IKKE sådan, at SN-Service til enhver tid kan gå ind på din computer.
- Ring til os på 70 60 59 81, skriv til support@nullsn-service.dk eller fang os på chatten, og fortæl os om dit problem.
- Installer den nyeste version af TeamViewer på din computer. Programmet kan hentes, ved at klikke her. Det fylder ca. 34 MB.
- Når programmet er installeret, giver du bruger ID og adgangskoden til SN-Service over telefonen, hvorefter får vi adgang til din computer. Bemærk at du tildeles en ny pinkode, hver gang du starter TeamViewer. Du kan følge trygt med i, hvad der laves hele vejen igennem fra start til slut, og du kan til enhver tid stoppe adgangen, hvis du føler dig utryg.
Mens du får hjælp, er det vigtigt, at du ikke bruger tastaturet og musen.
Når du har fået den hjælp, du havde brug for, kan du bare lukke TeamViewer på din computer og forbindelsen til din hjælper afbrydes. Da en ny pinkode tildeles fra gang til gang, kan SN-Service ikke overtage din computer igen, med mindre du oplyser en ny pinkode.
Nu kan du slette TeamViewer fra skrivebordet, med mindre du forventer at skulle bruge programmet igen.
Programmet er en lille applikation, der kræver et minimum af IT kundskaber.
Der kan med metoden udføres:
✔ Virus scanninger
✔ Opdateringer
✔ Program installationer
✔ Mail opsætning
✔ Almindelig fejlretning
✔ Mm.